دانلود رایگان تحقیق آسیب شناسی توسعه کمی آموزش مهندسی و چالش تضمین کیفیت

بهترین فایل قابل دانلود و دریافت با موضوع دانلود رایگان تحقیق آسیب شناسی توسعه کمی آموزش مهندسی و چالش تضمین کیفیتقابل مشاهده می باشد
دانلود رایگان تحقیق آسیب شناسی توسعه کمی آموزش مهندسی و چالش تضمین کیفیت|50541807|yvz

نام فایل : آسیب شناسی توسعه کمی آموزش مهندسی و چالش تضمین کیفیت


فرمت : .ppt


تعداد صفحه/اسلاید : 37


حجم : 2 مگابایت



آسیب شناسی توسعه کمی آموزش مهندسی و چالش تضمین کیفیت
موضوعات مورد بحث:
سیمای کمی آموزش مهندسی
سیاست های توسعه آموزش مهندسی در برنامه های توسعه
آسیب های توسعه کمی آموزش مهندسی
راهکارهای تضمین کیفیت آموزش مهندسی


توزیع دانشجویان موسسات آموزش عالی کشور به تفکیک گروه تحصیلی در سال تحصیلی 92-1391

جایگاه دانشجویان گروه فنی و مهندسی در کل دانشجویان کشور

33 درصد دانشجویان کل کشور در گروه فنی و مهندسی به تحصیل اشتغال دارند.
یعنی از 4 میلیون 368 هزار دانشجو، 1 میلیون 435 هزار نفر در این گروه به تحصیل اشتغال دارند.
دانشجویان علوم انسانی با 44 درصد بیشترین و دانشجویان گروه علوم پزشکی با 5 درصد کمترین تعداد دانشجویان را دارا می‌باشند.

روند تعداد کل دانشجویان و گروه فنی و مهندسی از سال تحصیلی 81-1380 الی 92-1391

بررسی روند دانشجویان گروه فنی و مهندسی و کل دانشجویان کشور در 12 سال گذشته

در سال تحصیلی 81-1380، 23 درصد دانشجویان کل کشور در گروه فنی و مهندسی به تحصیل اشتغال داشتند که در سال تحصیلی 92-1391 این میزان به 33 درصد افزایش یافته است.
متوسط نرخ رشد تعداد کل دانشجویان طی سالهای 81-1380 الی 92-1391، 9/8 درصد می‌باشد که این نرخ برای گروه فنی و مهندسی 13/4 درصد است. بنابراین سرعت رشد تعداد دانشجویان گروه فنی و مهندسی بیشتر از کل دانشجویان بوده است.

توزیع دانشجویان گروه تحصیلی فنی و مهندسی به تفکیک جنسیت در سال تحصیلی 92-1391

بررسی دانشجویان گروه فنی و مهندسی به تفکیک جنسیت

25 درصد دانشجویان گروه فنی و مهندسی را زنان تشکیل داده‌اند.
48 درصد از کل دانشجویان کشور زن می‌باشند.
زنان حضور کمتری در رشته‌های فنی و مهندسی نسبت به گروه‌های تحصیلی دیگر دارند.

توزیع دانشجویان گروه تحصیلی فنی و مهندسی به تفکیک دوره تحصیلی و جنسیت در سال تحصیلی 92-1391

بررسی دانشجویان گروه فنی و مهندسی به تفکیک دوره تحصیلی

توزیع دانشجویان گروه فنی و مهندسی به تفکیک دوره تحصیلی عبارت است از: 31 درصد در دوره کاردانی، 61 درصد در دوره کارشناسی، 7 درصد در دوره کارشناسی ارشد و کمتر از 1 درصد در دوره دکترای تخصصی.
7/5 درصد دانشجویان گروه فنی و مهندسی در تحصیلات تکمیلی به تحصیل اشتغال دارند.

توزیع تعداد دانشجویان گروه تحصیلی فنی و مهندسی به تفکیک دستگاه اجرایی و دوره تحصیلی در سال تحصیلی 92-1391

بررسی دانشجویان گروه فنی و مهندسی به تفکیک دستگاه اجرایی و دوره تحصیلی

دانشگاه آزاد اسلامی با 44 درصد بیشترین تعداد دانشجو در این گروه را دارا می‌باشد. پس از آن موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی با 16 درصد و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با 13 درصد بیشترین تعداد دانشجو در این گروه را دارند.
87 درصد دانشجویان دکترای تخصصی گروه فنی و مهندسی در موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم به تحصیل اشتغال دارند
بررسی توزیع دانشجویان گروه فنی و مهندسی به تفکیک استان

استان تهران با بیش از 15/5 درصد بیشترین تعداد دانشجویان گروه فنی و مهندسی را به خود اختصاص داده است.
تنها 0/7 درصد از دانشجویان گروه فنی و مهندسی در استان ایلام به تحصیل اشتغال دارند
حدود 55 درصد دانشجویان این گروه در استانهای تهران، اصفهان، فارس، خوزستان، مازندران، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به تحصیل اشتغال دارند.
استا‌ن های ایلام، خراسان شمالی و گلستان فاقد دانشجویان دوره دکترای تخصصی در گروه فنی و مهندسی هستند.
بیش از 65 درصد دانشجویان دکترای تخصصی این گروه در استان تهران به تحصیل اشتغال دارند.

توزیع تعداد دانشجویان موسسات آموزش عالی کشور در گروه تحصیلی فنی و مهندسی به تفکیک استان محل تحصیل و دوره تحصیلی در سال تحصیلی 92-1391

تعداد رشته محل های تحصیلی در گروه فنی و مهندسی در سال تحصیلی 92-1391



تعداد رشته محل های تحصیلی در گروه فنی و مهندسی به تفکیک دستگاه اجرایی و دوره تحصیلی در سال تحصیلی 92-1391

....



مطالب دیگر:
🔑بررسی مفاهیم توسعه و تجارت و اهمیت ارزشهای اخلاقی در تجارت و مروری بر تجارت غیر اخلاقی🔑بررسی جوش آرگون و کاربرد و مزایای آن و مروری بر پیچیدگی🔑مروری بر صادرات غیرنفتی و اقدامات و برنامه ها جهت حمایت از صادرات غیرنفتی و تولیدات داخلی و کاه🔑بررسی انواع چاپ و ماشینهای چاپ و بررسی و كالبد شكافی یك كار چاپی🔑بررسی صنایع دستی استان زنجان🔑بررسی گياهان بومي و اکولوژی وخواص دارويي آنها🔑مطالعه هنر پيكرتراشي در عصر اشكاني و مروری بر فرهنگ و هنر در این عصر🔑بررسی هورمون اکسین و ماهیت و اثرات و کاربرد آن🔑بررسی دستور العمل های ايمنی در كار با ليفتراك و مروری بر عیب یابی لیفتراک های لینده🔑بررسی وضع زندگی محمد ظاهرشاه در تبعید🔑بررسی جمهوري فنلاند و دستورالعمل كلّي سياست فرهنگي آن🔑بررسی رابطه متقابل ورزش و اقتصاد و بودجه در ورزش🔑بررسی نور و لیزر و مرمت و بررسی کاربرد نور در مرمت آثارباستانی🔑بررسی انواع پمپ هیدرولیک و معایب و مزایا و راندمان آنها🔑بررسی دستورالعمل هاي كلي سياست فرهنگي کشور اتریش🔑بررسی سلمان فارسی و زندگی و ایمان او و مروری بر سلمان در روایات اسلامی🔑بررسی جبران سازی و چگونگی کنترل سیستم جبران سازی و مروری بر جریان متناوب و خازن🔑بررسی نیروگاه تلمبه ذخیره ای و تاریخچه آن و مروری بر روند شبيه سازي بهره برداري از نيروگاه تلمب🔑بررسی انرژی بادی و برق بادی و مروری بر آثار زیست محیطی توربینهای بادی🔑بررسی نانوکامپوزیتها و انواع و ویژگیها و کاربرد آنها🔑بررسی تخت جمشید و تاریخچه و کاخ ها و سنگ نبشته های آن🔑بررسی بودجه و تاریخچه و هویت و ارتباط آن با اقتصاد و مروری بر مصارف بودجه🔑بررسی مفاهيم و اصطلاحات مبهم بهره‌وري و عملکرد🔑بررسی حالات ماده و حالت پلاسما و فیزیک پلاسما و بررسی انواع و تاریخچه و کاربردهای آن🔑بررسی آریایی ها و مذهب و پیشینه آنها